.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس دانشگاه آزاد تغيير مي‌كند

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: با برگزاري نخستين جلسه هيئت امناي جديد دانشگاه آزاد رئيس اين دانشگاه تغيير مي‌كند.

سيروس برنا امروز در گفت‌وگو با فارس در شهركرد اظهار داشت: بحث اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامي و تغيير رياست آن از موضوعات مهمي بود كه از ابتداي دولت نهم و توسط جنبش‌هاي دانشجويي و رئيس دولت پيگيري شد.
وي افزود: با پيگيري‌هاي رئيس محترم جمهور به عنوان رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد به تصويب رسيد كه البته رهبر معظم انقلاب پس از تصويب آن، خواستار تغييراتي در ساختار آن شدند.
برنا اضافه كرد: بر اساس آخرين مصوبات هيئت امناي سابق دانشگاه آزاد كه به تازگي تغييراتي در آن اعمال شده است مقرر شده بود كه هيئت امناي جديد حداكثر تا دو ماه گذشته تكليف رياست دانشگاه آزاد را مشخص كنند كه به تعويق افتاده است.
عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به علت اين تأخير گفت: طبق برخي از اظهار نظرها و اطلاعات گفته مي‌شود جاسبي رياست فعلي دانشگاه با تيم منصوب به دفتر رياست جمهوري مذاكرات و تفاهماتي را داشته كه علت اصلي به تأخير افتادن انتخاب رياست فعلي اين مذاكرات بوده است.
برنا با بيان اينكه نزديك به سه دهه از رياست جاسبي بر دانشگاه آزاد مي‌گذرد، گفت: بر اين اساس ضرورت دميدن يك روح جديد بر پيكره دانشگاه آزاد و ايجاد تغييرات مثبت در بدنه اين دانشگاه بيش از پيش احساس مي‌شود كه البته وزير علوم و رئيس محترم جمهور نيز موافق با اعمال اين تغييرات هستند.
نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اينكه وزير علوم براي ايجاد تغييرات در رياست دانشگاه آزاد توجه كافي را مبذول داشته است، گفت: مذاكرات جاسبي با تيم منصوب به دفتر رياست جمهوري اين اعمال تغييرات را به تأخير انداخته است.
وي با بيان اينكه بر اساس آخرين اطلاعات جاسبي به ‌طور قطع و يقين جابه‌جا ميشود، گفت: با توجه به شرايط كنوني تغيير ايشان به تأخير افتاده كه اين تأخير ممكن است همچنان نيز ادامه داشته باشد.
برنا با اشاره به منصوب شدن دكتر مخبر دزفولي به عنوان دبير شوراي انقلاب فرهنگي از سوي رئيس جمهور تأكيد كرد: مسئولان شوراي انقلاب فرهنگي بايد علت به تأخير انداختن نخستين نشست هيئت امناي جديد دانشگاه آزاد و ايجاد تغييرات بر پيكره مديريت آن را بيان كنند./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.